Hufiec ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa

Strona startowa > Działamy > Działamy > Trasa starszoharcerska Startu Hufca 2013 „Życie to jeden wielki film”

Trasa starszoharcerska Startu Hufca 2013 „Życie to jeden wielki film”

Trasa starszoharcerska Startu Hufca 2013 „Życie to jeden wielki film”

Czułeś się kiedyś jak w filmie? Utożsamiałeś się z postaciami ze swojej ulubionej adaptacji? Zawsze chciałeś wypróbować gadżety wykorzystane przez głównego bohatera?
Postanowiliśmy dać Ci okazję :)

Idea trasy zakłada ok. 2-godzinną podróż po punktach związanych ze znanymi produkcjami. Na każdym z punktów realizować będziemy zadania z innego filmu. Wszystkie zadania są punktowane i będą miały wpływ na wynik rozgrywki. Nie potrzeba znać wykorzystanych filmów, nie potrzeba znać się na filmografii, nie trzeba nawet lubić oglądać filmów… po prostu planujemy się dobrze bawić :)

Zadania przedstartowe:

  • Przybądźcie przebrani w stroje dowolnych postaci filmowych. Punktacja z tym związana w „zasadach punktacji”
  • Miejcie wymyśloną nazwę zespołu.
  • Miejcie ze sobą jeden „magiczny” przedmiot.
  • Przygotujcie max. 3-minutowy filmik (cyfrowy) zachęcający do wstąpienia do Waszej drużyny i przekażcie go na starcie organizatorom (zasady punktacji).

Zasady:

  • Patrole mogą liczyć od 4-6 osób w wieku starszoharcerskim.
  • Nie ma ograniczenia ilości patroli z jednego środowiska. Ile osób zbierzecie i połączycie w 4-6 osobowe partole, tyle może startować.
  • Patrole mogą być mieszane, tzn. można wystawić patrol złożony z przedstawicieli różnych środowisk, w tym innych hufców, przy czym w przypadku reprezentacji złożonej całkowicie z członków innego Hufca (oczywiście zapraszamy) będą one brały udział w grze w kategorii „open” (tam liczymy wszystkich, a oprócz tego będzie klasyfikacja wewnątrz hufcowa).
  • Każdy patrol pozostaje pod opieką i odpowiedzialnością własnego środowiska. Pozostawiamy do Waszej decyzji czy uczestnicy będą mogli poruszać się samodzielnie czy powinni to zrobić z opiekunem. (opiekun nie generuje punktów, choć zachęcamy do przebrania się w celu motywacji własnych uczestników :)
  • Osoby nieprzebrane startują w mundurach. Osoby z przebraniami w miarę możliwości powinny zabrać ze sobą mundury do przebrania na apel zakończeniowy. Będzie je można przekazać organizatorowi na starcie i odebrać na mecie (siatki, podpisanie itp. pozostają po Waszej stronie).
  • Organizator nie zapewnia ubezpieczenia. Jeżeli uczestnicy nie są ubezpieczeni w szkole, wymagamy Waszego działania, celem ubezpieczenia uczestników.
  • Na końcu trasy będzie wspólne ze wszystkimi trasami ognisko. Zaprowiantowanie (kiełbaski, chleb, itd. ) pozostaje w Waszym zakresie – warto coś zabrać ;)

Zasady punktacji:

  • Po 1 punkcie za odwiedzenie każdego z punktów (8-12 punktów).
  • Po 0-3 punktów za każde wykonane zadanie(8-12 punktów).
  • Po 2 punkty za każdą osobę z patrolu przebraną za dowolną postać filmową. Przebranie musi być charakterystyczne i kreatywne i nie może opierać się jedynie na „normalnym” stroju postaci.
  • 4 punkty za zgodność przebrań w całym patrolu (pasujące do siebie klimatem, światem, filmem, reżyserem,…)
  • 6 punkty za przygotowanie max. 3 minutowego filmiku zachęcającego do wstąpienia do Waszej drużyny i przekazania go na starcie organizatorom (zgranie na laptopa)

Zgłoszenia:

  • Zgodnie ze zgłoszeniami na cały rajd.
  • Bonus: pierwsze 5 ekip, które się zgłosi na trasę, otrzymuje bilet wejścia do kina dla każdego członka patrolu

Zbiórka:
Data: 21 września 2013 roku – sobota, godzina 11:00
Miejsce: Deptak przy parkingu samochodowym przy deptaku na molo (tzw. „zaspiańskie”) – na przedłużeniu ul. Jana Pawła II, Gdańsk Zaspa

Pytania, uwagi, niejasności… , +48 606 916 323

Do zobaczenia na trasie!